مدرسه

http://abharsport-najafi91.blogsky.com

مدرسه

http://abharsport-najafi91.blogsky.com

ماساژ پیشانی و گیجگاه

 

زمانی که نگرانیم یا سعی می‌کنیم افکار خود را متمرکز کنیم ماهیچه‌های پیشانی و گیجگاه در حالت تنش وانقباض  قرار دارند و چون مدت زیادی از عمر ما به نگرانی و تفکر می‌گذرد، رها کردن این عضلات از تنش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

این برنامه برای کمک به رها ساختن این ماهیچه‌ها از تنش، افزایش جریان خون در این ناحیه، پیشگیری و درمان سردرد طراحی شده است و پس از انجام این حرکات احساس آرامش می‌کنید و جوان تر به نظر می‌رسید.

 

1.    انگشتان خود را به هم بچسبانید و نوک انگشتانتان را روبه روی هم در میان پیشانی قرار دهید. به آرامی انگشتان خود را از هم جدا کنید و پوست پیشانی را با ملایمت از هم باز کنید و کمی به عقب بکشید. دوباره به میانی پیشانی برگردید و این حرکت را پنج بار تکرار کنید. سپس از تمام سطح انگشتان استفاده کنید و ماهیچه‌های پیشانی را با فشار به شکل دوایر کوچک ماساژ دهید. از بالای پیشانی شروع کنید و حرکات خود را در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.


2.    از دو انگشت خود استفاده کنید و آنها را میان دو ابرو روی خطی که از بینی می‌گذرد و به آرامی فشار دهید. فشار بر روی این نقطه برای رفع تنش تمام نواحی مناسب است.


3.    کار خود را با ضرب گرفتن روی پیشانی و نواحی گیجگاه به پایان ببرید. این کار موجب خواهد شد که احساس انرژی بیشتری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.